onsdag den 29. maj 2013

Blog-listen opdateret

Jakke: Mini Nümph, Jumpsuit: Norlie, Sandaler: Petit by Sofie Schnoor, Hårbøjle: Name It


Ok, jeg får ikke blogget så meget for tiden, men jeg har da fået gjort een ting.
Jeg har fået opdateret min blog-liste. Det skulle have været gjort for længe siden og tager jo i virkeligheden ingen tid. Men nu er det gjort, og den er blevet betragteligt meget længere. Jeg har holdt mig til de blogs, som har helt eller delvist fokus på børnemode, da det jo er der, jeg selv bevæger mig rundt.

Særligt to af de nye blogs på listen er jeg personligt rigtig glad for, nemlig australske Minor Detales og svenske Kviddevitt. Ofte er det jo småbørnsmødre, der blogger om børnetøj, hvilket selvklart ikke giver så meget direkte inspiration til os med halvstore unger.
Annika fra Minor Detales har børn, der er ude over baby-stadiet, og de har en skøn stil med en blanding af nordiske, europæiske og australske mærker. Og så er hun en knalddygtig fotograf, hvilket bare gør både tøj, børn og australsk natur ekstra lækkert at se på.
Kviddevitt har lige så skønne unger og en stil, der virkelig har kant. Ofte har jeg bare lyst til at kopiere det hele. Og der er en herlig blanding af det bedste fra low budget mærker som H&M og Zara og de lidt dyrere items fra Scotch Shrunk, How To Kiss a Frog, The Brand osv.
Og det må være salgstale nok:-) Tjek dem selv ud og se, hvad du kan lide. Du finder bloglisten i kolonnen yderst til højre.

2 kommentarer:

  1. Vi siger MANGE TAK for den fine ros!! Dejligt at høre at det jeg laver giver lidt inspiration på tøj fronten :)

    SvarSlet
  2. Selv tak - det gør det bestemt!:-)

    SvarSlet