fredag den 26. august 2011

Lagersalg hos Ugly Duck


I denne ellers så lagersalgsfattige august måned er der godt nyt til dem, der kan lide Ugly Duck. De holder nemlig lagersalg fra i dag og hele weekenden. Og æv bæv, jeg må endnu engang springe over, da jeg er alene om børnetjansen denne weekend. Og det dér med at have børn med på lagersalg det er absolut udelukket, det ville spolere hele fornøjelsen:-)
Ugly Duck er ellers (endnu) et af de mærker, jeg godt kan lide til drengene. Til pigerne bliver det både for råt og for spraglet og passer ikke til den stil, som Frøken Tyl selv har valgt. Men Ugly Duck, der opfatter sig selv som et "t-shirt og jeans-mærke" er perfekt til det modsatte køn! Da jeg aldrig har været på et af deres lagersalg, kan jeg hverken anbefale det eller det modsatte, men hører rigtig gerne jeres erfaringer, så jeg ved om det er noget jeg skal gå og sukke efter:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar