onsdag den 4. juli 2012

Børnesko på udsalg nu


Øverst: Hummel 263,-, New Balance 273,-, Pinocchio 351,-, Bisgaard 349,-
I midten: Angulus 375,-, Camper 299,-, Converse 271,-, Timberland 280,-
Nederst: Geox 234,-, Petit by Sofie Schnoor 249,-, Bisgaard 299,-, Petit by Sofie Schnoor 399,-

Der er et mylder af skønne børnesko på udsalg lige nu, så hvis du mangler, er det nu, du skal rykke ud!
Jeg har netop bestilt et par af de grønne Hummel-sko efter ønske fra banditten. Det nuværende par fik simpelthen hul på snuderne efter lang tids brug, og så ønskede han sig et nyt par i samme model. Han er typen, der helst bare vil springe i yndlingsskoene hver dag og skal overtales lidt til fx. at tage sandaler på på en solskinsdag.
Frøknen derimod er - som de fleste kvinder - glad for at skifte fodtøj efter vejr, vind og humør. Sandaler, ballerinaer, støvler, sneakers, you name it, hun er til det hele. Så her er det lommesmerter, der gør, at jeg ikke fluks bestiller et læs mere, for de skal nok blive brugt. Gladiatorsandalerne fra Petit by Sofie Schnoor er erhvervet og kan ses i aktion her.
Men selvom vi ikke umiddelbart skal have flere sko inden for dørene lige nu (i bogstaveligste forstand for man kan nærmest ikke komme ind i entreen for bare sko), så har jeg plukket nogle favoritter ud til både dreng og pige. Jeg har især et blødt punkt for ørkenstøvlerne med neon-snører, men desværre fås de ikke længere i bandittens størrelse. New Balance har vi endnu til gode at prøve, men det må jo komme. Camper laver bare generelt skønne ballerinaer, og Timberland kan jeg godt anbefale, hvis man har en større dreng, der gerne vil have en lukket sandal. Her er det nærmest et krav, at alle sko skal være egnet til at indgå i en hurtig fodboldkamp, så jeg har afsøgt markedet grundigt, og Timberland er et af de få mærker, der laver lukkede sandaler i de størrelser.


Skoene er set hos: www.houseofkids.dk, www.kidsshoes.dk og www.spartoo.dk


Ingen kommentarer:

Send en kommentar