lørdag den 15. oktober 2011

Nyt magasin: Cover Kids




Forleden så jeg i et indlæg på morgen-tv, at der var udkommet et nyt blad med fokus på børnemode. Det kom helt præcist på gaden i torsdags, så det er spritnyt. Det måtte jeg have som ekstra treat i efterårsferien!
Jeg har i nogle år abonneret på Vores Børn Junior, men er nået til det punkt, hvor jeg for alvor kan mærke, at temaerne er begyndt at køre i ring, så de gode råd om, hvordan man smider sutten og kommer godt fra start i skolen (ja ikke samtidig selvfølgelig:-)), dem har jeg vist fået indtil flere gange. Faktisk holder jeg det efterhånden nok mest for de - ret magre - modereportager. Så Cover Kids falder på et tørt sted. Jeg synes i den grad, der har manglet noget, siden gratis-magasinet Børne (mode) Magasinet måtte dreje nøglen om for et par år siden.
Og selvom jeg endnu kun har skimmet det nye blad, så synes jeg ikke, det slår det hedengange gratis blad. Men det er min helt personlige smag, der spiller ind, for jeg interesserer mig ikke så meget for at læse de der lange artikler, hvor kendte og ukendte børnefamilier rapporterer fra deres politisk korrekte familieliv og giver gode råd. Jeg vil allerhelst ose på modesiderne. Men når det er sagt, så ser bladet ud til at være gennemarbejdet og god kvalitet, og der er meget modestof - faktisk også lidt til kvinder - samt lidt bolig/livsstil, så thumbs up trods alt. Faktisk har jeg besluttet endelig at opsige mit abonnement på Junior og måske endda prøve et abonnement på Cover Kids. De har et par gode introtilbud - blandt andet et, hvor man får et sæt juniorsengetøj fra Ferm med, så det kan være, det frister mig over evne:-)

4 kommentarer:

  1. Jeg har benyttet mig af tilbuddet, hvor man får et par øreringe fra Line & Jo med - så jeg glæder mig til at blive fast læser.

    Jeg synes, præcist som du, at det er tiltrængt med lidt nyt på magasinfronten med børnestof herhjemme :)

    SvarSlet
  2. Hmm, det kan godt godt være det var øreringene man skulle vælge - det er jo helt klart det bedste tilbud:-)

    SvarSlet
  3. jeg synes det er ret godt indtil videre, jeg har også tegnet abbonnemment på 12 numre :-) det er jo egentlig ikke så dyrt hvis man tænker på hvad man ellers kan finde på at give for et blad når man er træt eller pms :-)
    jeg kan også godt lide at artiklerne er lidt længere og der er mere kød på - jeg synes det er en god blanding. Men jeg ville gerne have lidt flere guides til feks. rejser eller til computerspil eller gode børnebøger man kan læse op for sine børn for sådan noget er altid så svært at finde synes jeg.

    SvarSlet
  4. Åh, jeg har ikke fået tegnet abonnement endnu - kom til at bruge de 500 kr. på noget andet:-)Du har ret i, at der godt kan mangle nogle lødige input om spil og bøger. Her er man ofte ret afhængig af mund til mund metoden, hvis man vil være sikker på at vælge noget godt.

    SvarSlet