mandag den 23. juli 2012

Sneak Peek Iglo AW 2012






Islandske Iglo er snart klar med en efterårs- og vinterkollektion, og jeg har valgt nogle billeder ud. Som man måske kan fornemme, er jeg vild med deres sløjfe-print, som er en genganger fra sommerkollektionen, bare i en anden farve. Den kjole, som jeg drømte om allerede i de helt mørke vintertimer inden Jul, endte med at blive sådan en, jeg gik og sukkede efter rigtig længe, indtil jeg endelig hapsede den på udsalg for et par uger siden. Hvad man ikke kan se på billedet er, at den også har en bort forneden med blå sløjfer.
Desværre kan jeg ikke give nogen links til online forhandlere i DK, da jeg ikke har fundet nogen, udover ByStroom, der fører lidt af babytøjet. Magasin har haft noget af sommerkollektionen, men det forsvandt hurtigt fra hylderne. Kjolen købte jeg i Din Babushka på Islands Brygge på Amager i København, hvor der var et pænt udvalg. Dejligt med en butik, der tør være lidt fremme i skoene og prøve nogle af de mindre kendte mærker af!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar