onsdag den 20. juli 2011

Badedag med Ej Sikke Lej


Det er ikke mange badedage, vi har haft i ferien indtil videre. Faktisk har vi kun været afsted to gange. Det hjælper selvfølgelig heller ikke, at moren er kuldskær og helst skal have det så hot så muligt for at få lyst til en dukkert:-)
Så badetøjet er altså ikke det, der bliver luftet hyppigst, desværre. Det er for det meste også indkøbt sådan lidt på må og få, på de lagersalg der nu er lettets tilgængelige for mig. Det er dog lidt et tilfælde, at begge unger i år er i Ej Sikke Lej, da delene er købt hver for sig, og badedragten har overvintret fra sidste år. Jeg er dog rigtig glad for begge dele. Jeg synes, at ugle-motivet holder i alle de sjove variationer, der er dukket op i årenes løb, og nutty-printet har lidt af den samme neutrale, men genkendelige, kvalitet, som fx. også Hollys kløvere. Både nutty og kløvere laves i øvrigt også både i lille- og i mega-størrelse. Dette års badedragt-model er med den store nutty-variant i lilla nuancer, mens badeshortsene er brune med små ugler ned langs siden af benene. De er på udsalg netop nu hos fx. http://www.loppenogmusen.dk/ og http://www.filabel.dk/. Som vanligt svinger prisen en del, så det kan betale sig at se sig for, før man køber:-)  

 

2 kommentarer:

  1. Tak for fin fin omtale - har du en email adresse, som jeg må kontakte dig på. Skriv gerne til mig på sine@ejsikkelej.dk
    Hilsen, Sine/ ej sikke lej

    SvarSlet
  2. Jamen selv tak! :-) Du kan skrive til mig på gipseer@gmail.com

    SvarSlet