onsdag den 26. september 2012

Efterårstema: Stjerner

Øverste række fra venstre: Tumble'n'dry, Primigi, Hemples, Molo, Molo
Andem række: Stjerne, Scotch R'Belle, Mini Rodini, Green Cotton, D-Xel
Tredje række: Funch, Petit by Sofie Schnoor, Name It, Koin, Ej Sikke Lej
Fjerde række: Ticket To Heaven, MP, Bobo Choses, Rohde, Mini Rodini

Har I lagt mærke til, at der er stjerner på alt for tiden? Der findes vist ikke noget mærke med respekt for sig selv, som ikke har et stjerneprint i deres AW12 kollektion. Selv gamle mærker, hvis gennemgående prints er blevet varieret over år - som fx. Ej Sikke Lej - har nu kastet sig over de lysende himmellegemer. Det er lige før, jeg synes, det bliver lidt komisk, når tendensen er så massiv. Og det er da ikke fordi, jeg ikke kan lide stjerner - vi har både stjerne-jeans og undertøj fra Molo og stjerner på regntøjet fra Ticket to Heaven - men nu kommer det altså i rå mængder!
Hvis jeg alligevel skulle pege på en favorit eller to, skulle det nok være noget tilbehør, som huen med orange neonstribe fra Hemples, støvlerne fra Primigi eller måske et par leggings fra Molo. Jeg har også set et par søde armbånd, som jeg dog ikke lige fik med her.

Men man kan jo selv fortsætte med at kigge stjerner - det er svært at lade være, når først man er blevet opmærksom på tendensen, synes jeg:-) Og giv mig gerne et hint, hvis der er nogle særligt fine styles, jeg har overset.

Tøjet er set hos www.houseofkids.dk, www.smaahjerter.dk, www.smartkids.dk og www.stjernetøj.dk

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar