fredag den 5. oktober 2012

Tre AW12 favoritter

1. Little Remix, 499 kr. // 2. Soft Gallery, 349 kr .// 3. Monamici 179 kr.

Nu kan vi snart ikke trække den længere, før vi for alvor skal til at have givet efterårsgarderoben et service-eftersyn. Jeg har dog besluttet at vente til efter ferien i uge 42, fordi vi skal en tur til Barcelona (juhuuu!) og forventer at få brug for lidt af sommertøjet. Den lille vikinge-pige har derfor for nemheds skyld fået samme frist, og får altså indtil videre lov til at springe omkring i tynde sommerbluser og knæstrømper. Hvilket hun i øvrigt også gjorde sidste år på samme tid.
Men det betyder jo ikke, at jeg ikke allerede har forelsket mig i et par ting fra AW kollektionerne. Fx. er jeg blevet helt pjattet med fjer, og ville gerne selv eje en kjole lig den fra Little Remix. Katte-blusen fra Soft Gallery fangede straks mit blik, da jeg var på en hurtig rekognocerings-tur rundt i Illums børneafdeling, så den skal nok gå hen og blive et must-have. Og endelig håber jeg at kunne overtale den kræsne frøken til at springe i et par liberty-leggings fra svenske Monamici - når knæstrømpetiden nu snart er endegyldigt forbi.


De tre items er set hos hhv. www.kidsofluxury.dk,www.pipsqueak.dk og www.astas.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar