fredag den 8. marts 2013

Forårsoutfit

Som alle andre, har jeg har glædet mig til at se ungerne hoppe i lidt lettere gevanter, og selvom det er bitterligt koldt i disse dage, er jeg begyndt at pakke de tykkeste sweatre væk. Selvom klædeskabet bugner, synes jeg alligevel, jeg er træt af at se de samme ting, når sæsonen går på hæld. Så må der gerne ske noget nyt! 

Flonel-hætte-skjorte fra Tappa Nakki og sweatpants fra Molo er eksempler på det look, jeg hælder mest til, her i overgangsperioden. Synes det er cool og afslappet uden at være sloppy.

Begge dele er fra AW kollektionerne, men man kan sagtens finde noget lignende. Skjorten kan faktisk fås endnu i enkelte størrelser hos www.smartkids.dk - eller man kan vælge en denimversion fra Petrol.
Mht. bukserne fortsætter trenden også, så her kan man også nemt finde noget i samme stil, fx. denne model fra R.e.b.u.s. til kun 150 kr., ligeledes fra Smartkids.
Skoene er en gammel model fra Zara.

Den cool bandit er loaded med jeans og t-shirts, så vi skal primært på jagt efter mere sweat, mere bomuldsstrik - og flere sko.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar