onsdag den 27. februar 2013

New in








Når jeg skriver "new in" er det ikke helt korrekt, for jeg har faktisk haft dem liggende en hel måned. Men det er det sidste stykke tøj, der er kommet inden for døren. I grunden snød jeg lid og bestilte dem i ugen op til mit shoppestop - så var der da lidt i vente at glæde sig over.
Men faktisk er det gået over al forventning med det stop, og det har ikke været alt for vanskeligt at overholde. Planen er nu er gøre hver tredje måned shopping fri.
Noget anderledes er det gået med min plan om at føje nul-tolerance overfor søde sager til den i forvejen asketiske måned. Hmmm...det var sværere end som så. Men det lykkedes da enkelte gange at få formuleret ordene "nej tak":-) det må jeg kunne gøre bedre.
Men for at vende tilbage til jeansene, så har jeg fået et nærmest samleragtigt forhold til Vingino, hvilket betyder, at jeg altid er på jagt efter et godt tilbud på dette mærke. Selvfølgelig skal det også være en af de modeller jeg bedst kan lide. Prisen skal ikke over 300. Disse er fra www.hotstoff.dk, der havde dem på udsalg til 250 inkl porto. Jeg er vild med de orange neondetaljer, de uens baglommer og ellers forarbejdningen i det hele taget. Den lille strop med knapper bagpå er også en detalje, jeg altid falder for. 

Der er masser af webshops der fører mærket efterhånden, og der kommer masser af nye modeller hver sæson. Men hvis ikke du vil bløde de 500 de normalt koster, kan det også svare sig at tjekke Trendsales ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar