torsdag den 13. juni 2013

Udsalgsønsker? Egentlig ingen...


"Vi har simpelthen for meget tøj, Mor" meldte ungerne ud for ikke så længe siden med sjældent set enighed. Suk, ja, you're so right. Men jeg ka' ik' la' vær'...
Især den cool bandits skuffer bugner, og selvom jeg sorterer alt det fra, som kun næsten er for småt, er der mere end han har behov for. Frøknens skab bugner ikke så meget længere (hun trak da også i land, da jeg fik sagt at jeg ikke ville købe mere tøj), men hun vil nok mene, at hun har det forkerte tøj. Tøj hun er blevet træt af, ellers som hun aldrig har brudt sig om.

Derfor har det ikke været den store fest at gå og afvente udsalget i år, for vi skal vitterligt ikke have ret meget. Men jeg har da fundet lidt sager, som kunne være nice to have.
Sort kortærmet basis t-shirt i god kvalitet - denne er fra D-Xel - eller måske en langærmet fra I Dig Denim. Vi har den kortærmede og den er virkelig lækker i kvaliteten.
Sweat er også stadig et hit, så måske et ekstra par fra I Dig Denim, eller de stribede fra Soft Gallery. Sidstnævnte mærke har jo flere skønne sager i denne kollektion, så en t-shirt derfra - måske den med den pink sommerfugl - eller bukser/shorts med det fine leo-print.
Bikinien fra Noa Noa er jeg egentlig ikke så pjattet med, men frøknen mangler, og dette er en af de pæneste, jeg har kunnet finde.
Den lysebrune  top er fra Scotch R'Rebelle. Mærket er pebret men i skøn kvalitet. Og den absolutte must have er t-shirten med sommerfugl fra New Generals. Den skal frøknen have, hvis hun kan lide den.
Ikke voldsomt mange ønsker, vel?:)


Tøjet er spottet hos www.smaahjerter.dk, www.oiidesign.dk og www.smartkids.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar