fredag den 28. juni 2013

Vindueskiggeri på Bryggen


Det er altid lidt interessant at se på, hvilke modeller det egentlig er butikkerne vælger at udstille i deres vinduer. Hvad er det, de frister med - og virker det egentlig? Forleden var jeg forbi dinBabushka på Islands Brygge for lige at tjekke udvalget ud, inden deres udsalg starter.
Og her var, hvad de havde valgt at vække opsigt med i gadebilledet: Indianer-t-shirt fra Soft Gallery med halvlange shorts fra Knast by Krutter og kjole fra Bobo Choses med tørklæde fra Tumble'n'dry.

Soft Gallery er så super fint - de producerer den ene lækre kollektion efter den anden. Til gengæld er de også her og der og alle vegne efterhånden, så jeg fornemmer, at jeg selv er ved at nå et mæthedspunkt. Shortsene er jeg bare slet ikke til. I det hele taget er jeg aldrig faldet over noget hos Krutter, som jeg har måttet eje, men det er nok fordi, mærket befinder sig på den yderste retro-fløj. Bobo Choses er jeg lidt pjattet med, selvom nogle af modellerne måske er en tand for barnlige til mine halvstore børn. Og så er det utroligt småt i størrelserne. Men sjovt nok er kjolen på billedet en model, jeg nok ikke ville have kigget nærmere på, hvis jeg bare havde set den hænge på et stativ. Men med en gine inden i og stylet med tørklædet blev den pludeslig interessant (købte den dog ikke:)). Tørklædet er måske det allerfineste i vinduet, men koster også 150 kr. Lidt pebret til at barn, der sandsynligvis forliser det i skolen:)
Så jeg købte ikke noget, men fik da et styling tip med hjem. Og lur mig, om ikke jeg lige skal forbi en af dagene og se, om de har sat kjolen eller tørklædet ned. Det virker, det der med udstillingsvinduerne!:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar