tirsdag den 2. juli 2013

Sandal-nostalgi



Sådan et par som de her var de allerførste sandaler, jeg købte til den cool bandit. Han var 1½ og jeg tog glad turen ned i skobutikken for at vælge et par til ham. Da han havde været igennem hele sortimentet og prøvet alt, hvad der var at prøve, stod de her tilbage som det eneste par, han kunne passe, og som sad godt på ham. Og jeg tænkte øv - han kan da ikke rende rundt i sko med spænder, det er for tøset.
Men ekspedienten talte for sin syge moster, og "vi har dem selv" og alt det der.
Og vi kom hjem med lige præcis denne her mørkebrune version - med spænder.
De sad perfekt og de holdt sig pæne hele sommeren, og jeg endte med at holde meget af dem. Derfor er det ren sandal-nostalgi, når jeg nu ser dem i butikkerne i både de klassiske farver og nye farver som gul og neon pink.

Så de kan anbefales, hvis du skal ud at købe ekstra sandaler på udsalg eller måske købe forud til næste sommer.
De laves i størrelse 20-34 og kan fås på Angulus' egen hjemmeside til 525 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar