torsdag den 11. juli 2013

Trist konkurs


Bedst som vi var flere der gik og afventede ByKiers online lagersalg, der skulle starte den 2. juli, kom der besked via Facebook om, at det var aflyst. Der blev bare sagt noget om 'problemer', så det kunne jo i princippet være hvad som helst. Jeg havde egentlig forestillet mig, at der var tale om noget akut og privat, men nu viser det sig, at virksomheden er gået konkurs.
Rigtig trist, for ByKiers sko var virkelig både af prima kvalitet og smukke at se på. Dem kommer jeg til at savne, da netop den webshop har været en af dem, jeg jævnligt har orienteret mig i. Synd og skam, men sådan går det selvfølgelig ind i mellem.
Hvis man bor i Københavns-området, kan man stadig sikre sig nogle få af sommerens modeller i Magasin på Kgs. Nytorv.

2 kommentarer:

  1. Det er rigtig ærgerligt, jeg troede faktisk, det gik rigtig godt for dem. Mange i blogland har været glade for skoene. Men nu er der nogle nye der har taget over, så måske vi stadig kan få gode sko til nogenlunde fair priser?

    SvarSlet
  2. Ja jeg har godt set, at firmaet fortsætter med nye ejere, så der er da håb om, at stil, kvalitet og pris bliver videreført. Og ja, at dømme efter deres popularitet, skulle man tro, at det var en rigtig god forretning.

    SvarSlet