fredag den 11. marts 2011

Et slag for Molo

Efter netop at have læst en kras kritik af Molo på Brokkebloggen fik jeg trang til at slå endnu et slag for mærket, som alt andet lige fylder godt op i vores garderobe. Ok, medgiver at ikke alle deres vilde prints er faldet lige heldigt ud, men blusen med lam, som min datter har på på stranden hører til mine favoritter. Og samtidig er det noget ungerne kan lide. Min fodbold-gale søn synes, at bordfodbold t-shirten er lige i øjet og elsker også regnbuestriberne - sikkert bare fordi man bliver glad i låget af dem!
Når det så er sagt, kan man jo få nok af alt, og tiden løber måske så småt fra de vilde her-kommer-jeg højkonjunktur-farver og prints, til fordel for nogle mere afdæmpede, jordnære, øko, back-to-nature tendenser. Vi får se. Jeg dumper ikke Molo lige foreløbig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar