onsdag den 23. marts 2011

Lagersalg hos Ej Sikke Lej

De begyndte med uglerne og har siden udvidet deres sortiment betragteligt - samtidig med at de stadig holder fast i uglemotivet i flere variationer. Nu holder de deres halvårlige lagersalg den 2.-4. marts i Hal D, Strandgade 95A på Christianshavn, alle dage 10-18. I slutningen af måneden rykker de videre til Århus. Læs mere info på deres egen hjemmeside. Det er ikke alle deres ting jeg er lige pjattet med - nogle af tingene bliver en tand for 70'er agtige for min smag. Men jeg finder altid noget. Sidst fandt jeg dette skønne undertøj, som min datter pure nægter at gå med:-(
Dertil skal siges, at deres lagersalg altid er pæne og overskuelige og med et ok udvalg af varer. Priserne har fået nøk opad siden jeg var der første gang, men det var også ekstremt billigt dengang. I år lover de særlig gode priser på undertøj, fleece jakker og heldragter og en hel serie af stribede bomuldsvarer. Jeg må se om jeg kan holde mig væk...:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar