søndag den 17. juni 2012

Små listige steder


En gang i mellem opdager man ved et tilfælde små perler, som man helt havde overset. De sidste dage har jeg surfet en del på nettet for at finde ud af, hvor udsalgene var igang, og hvilke butikker der havde lagt ud med de største nedsættelser. Og så faldt jeg tilfældigvis over webbutikken Astas, der så samtidig viste sig at være en hyggelig lille fysik butik kun et stenkast fra mit arbejde, nemlig på Nikolaj Plads nummer 11 i Kbh.
De fører flere af mine favoritmærker, som Mini Rodini, Mini Nümph og Popupshop - men vigtigst lige nu og her: Bobo Choses med 40% rabat. Jeg nappede en hval-kjole til frøknen og en t-shirt til banditten magen til den, drengen har på på billedet.

Samtidig fik jeg en sludder med indehaveren om dansk sommer og det umulige i at sælge florlette stropkjoler i et land med så ustabilt et vejr som vores:-)
Det bliver ikke sidste gang, jeg lægger vejen forbi! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar