onsdag den 10. oktober 2012

Bryllups-frenzy



Min kære bror og hans søde kæreste skal giftes på lørdag, og jeg er i den forbindelse faret vild i børnenes outfits. Temaet er nemlig indisk og dress coden farverigt. Derfor gik jeg målrettet efter denne mørkegule kjole fra Name It, som jeg ved vil klæde den kræsne frøken rigtig godt. Og jeg strøg ydermere ud og købte lidt tilbehør i hendes yndlingsfarve i Monsoon Accessorize. Men men men...i Moonsoon havde de jo allehånde utroligt smukke festkjoler - også i klare farver - og nu er jeg helt i vildrede med, om en gul bomuldskjole er alt alt for simpel, og om hun skal have noget mere strut?
Den cool bandit ønskede sig pludselig en blazer-jakke, så sådan en hev jeg ned af hylden i Zara, ligesom skoene, som jeg synes bryder pænheden uden at være for hverdagsagtige. Hatten er opfyldelsen af et gammelt ønske. Den fås for kun 70 kr i H&M. Og indenunder det hele? Hmm...måske bare en casual gul t-shirt fra Gro til et par sorte bukser. Hvis jeg da ikke skal forsøge at overtale ham til at springe i sine gule solskinsbukser fra Stella McCartney?
Suk...three days to go...må snart træffe en beslutning...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar