fredag den 26. oktober 2012

MarMar lagersalg


Jeg beklager, at jeg har været så fraværende fra bloggen. Min computer driller mig ved at slå nettet fra og påstå, at man kan slå det til igen via en knap som ikke findes....!
Men oktober måned har også været en trykkoger af oplevelser og forberedelser. Min bror blev gift, og fluks derefter tog vi til Barcelona på efterårsferie. Vores første rigtig udlandsrejse med børnene. Der kommer billeder af det hele - ikke mindst de bryllupsoutfits, som børnene endte med at have på,


Men lige nu og her vil jeg bare reklamere for MarMars lagersalg, som afholdes på søndag i Vanløse. Jeg fik nogle rigtig fine ting sidste år!


TID
Søndag d. 28. oktober 2012 kl. 13.00-16.00

STED
Tirsbækvej 5, baggården, 2720 Vanløse

BESKRIVELSE
Se mere på
www.marmar.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar