onsdag den 5. oktober 2011

Børnetøj fra COS



Efter at jeg har fået børn, er de tider forbi, hvor jeg kunne gennemtrawle alle butikkerne på Strøget og de omkringliggende sidegader, for derefter at nappe et storcenter et eller to, indtil jeg var ret sikker på, at jeg havde et solidt overblik over det aktuelle udbud. I stedet bliver det ofte de butikker allertættest på min arbejdsplads, jeg shopper i, og for børnenes vedkommende nettet og ikke mindst Trendsales. Derfor er det fuldstændig gået min næse forbi, at COS også laver tøj til børn, indtil jeg slog et slag forbi deres ikke længere helt nye butik på Strøget i sidste uge. Jeg blev ret fristet af deres farver og tog et par billeder, men købte ikke noget.
COS er en del af H&M, men tænkt som deres lidt dyrere og lidt mere eksklusive mærke. Ikke urimeligt dyrt, men alligevel. Desværre ender størrelserne ved 6 år, så her i huset slutter bekendtskabet nok næsten før det er begyndt. Men det er fine ting, de laver, så man kan jo håbe, at de vælger at udvide og få de lidt større børn med. Der er jo generelt en del fokus på tweens og deres behov i øjeblikket.
COS er også gået online med en webbutik, hvor man kan tjekke resten af kollektionen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar