mandag den 24. oktober 2011

Parka-tid


H&M 349,-
Vingino 749,-


Mini Rodini 849,-

Ticket to Heaven 999.-

Hilfiger 1.649,-

Et af de tøj-minder der står allerstærkest fra min barndom er mit brændende  ønske om at få en grøn parka coat magen til den, alle de andre havde. Det der trak allermest - udover det at alle de andre havde en - var pelskraven. Helt og aldeles upraktisk, især når man skal orientere sig på cykel, men ganske vidunderlig, tænkte jeg dengang. Det sjove er, at jeg faktisk ikke helt kan huske, om jeg fik den parka. Jeg tror det egentlig, men det er mest det store ønske, jeg husker. Årstallet husker jeg heller ikke, men mon ikke vi er helt tilbage i...uha...1980?:-) 
Og her i vinteren anno 2011 er parkaen i hvert fald tilbage for fuld udblæsning. Jeg har samlet nogle stykker, der alle har længden, hætten og den karakteristiske pelskant til fælles, men befinder sig i mildt sagt forskellige prisklasser. Hvilken ville du vælge?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar