torsdag den 20. oktober 2011

Triple turbo lagersalgs-weekend



Som den kvikke læser vil have observeret, har de to børnetøjsgiganter valgt at holde lagersalg samme weekend - og for at det ikke skal være løgn, falder det også sammen med Katvigs lagersalg, som du finder invitationen til her.
Småfolks lagersalg har jeg været til een gang, og det var en prøvelse af de større med 2½ times oktober-frossen kø-tid for at komme ind. Men både mærket og de årlige lagersalg er utrolig populære.

Hollys har jeg også kun besøgt een gang i København - et lagersalg jeg flere gange siden har hørt omtalt som "det meget skuffende lagersalg". Og det var da også temmelig tyndt, men jeg har til gengæld hørt godt om deres lagersalg i provinsen.
Jeg ville helt klart vælge Hollys denne gang, hvis ikke jeg var nødt til at tænke praktisk, og Slagelse er nu engang ikke lige om hjørnet. Så det ender nok med et hurtigt besøg hos Katvig. Men åh hvem der dog kunne tage på "outlet crawl" og nuppe dem alle :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar