fredag den 25. november 2011

Lys i mørket



Det er det her, de store piger vil have, har jeg ladet mig fortælle. Langskaftede støvler med pynt op langs siderne. Og da den kræsne frøken sværger til blink, er der da også lys i disse Geox - ikke i hælen men i pynten. Ikke det par jeg selv ville have valgt, hvis jeg havde været totalt enerådende - men det er jeg jo ikke længere, så i det lys er jeg ganske godt tilfreds med disse.
De er købt hos Blinkesko, hvor man får 10% rabat som læser af bloggen Shopping4kids - oveni den nedsættelse der var i forvejen, så det kan da mærkes en smule.

Samtidig er jeg nødt til at dele Blinkesko's version af noget så kedeligt som en ordrebekræftelse med jer. Den lød sådan her:

Din ordre er nu nænsomt pakket, pyntet og sendt med den hurtigste kurer vi kunne støve op i dag, så vi håber da meget med vor indsats, at du vil have pakken hos dig i morgen.
Vi er rimeligt udmattede lige nu, men vil være på toppen og klar som Kurvand, næste gang du vender tilbage.

Lidt skørt, men det virker...







Det er i øvrigt ikke altid, den kræsne frøken er in the mood for photo shoot.
Så her er hun i vild flugt fra fotografen:-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar