mandag den 21. november 2011

Vingino Jeans - en mester i detaljer

Tarso
Sevario





Tristano
Thiago
Verano
Tussio
Som tidligere nævnt er jeg blevet bidt af en gal Vingino. Og jeg er ikke alene om det. Mærket stormer frem herhjemme og fås i flere og flere webshops i større og større udvalg. Oprindelseslandet er Holland, men der mere end sværmes for Italien, som man bl.a. kan se af navnene. De laver rigtig mange fine ting inden for både trøjer, undertøj, skjorter og sko m.m., men der er selvfølgelig et naturligt fokus på jeans. Denne sæson byder på intet mindre end 18 forskellige modeller - og det er bare til drenge! Alle adskiller de sig ved deres detaljer. Jeg har plukket 6 favoritter ud, som jeg har valgt at vise fra bagsiden, fordi det er her, man oftest får øje på de små forskelle. Jeg er allermest pjattet med Tarso, som dog også minder en hel del om modellen Elliot, som er det eneste par vi ejer indtil videre, og som jeg bloggede om her. Dernæst kommer Thiago - bemærk det ternede inderfoer, uhmm:-)
Men hvis man støver lidt rundt på diverse webshops vil man se, at der findes mange andre modeller fra tidligere sæsoner, som stadig er i handlen - af og til til nedsat pris. Vi kommer helt sikkert ikke til at nøjes med det ene par, for heldigvis laves mærket helt op til str. 16 år.
Så yihaa, keep 'em comin'!

2 kommentarer:

  1. Super fede / seje jeans. Dem kender jeg ikke, men de ser da rigtig cool ud. Dem tror jeg da lige jeg skal kigge efter til mine poder.:-)

    Tak for tippet!

    SvarSlet
  2. Dejligt at du kunne bruge det:-)

    SvarSlet