onsdag den 16. november 2011

Udsalgs-drømme

Det er ved at være den tid på året, hvor jeg skal lægge bånd på mig selv; minde mig selv om, at ungerne er velekviperede, og at vi befinder os on-a-nice-to-have-basis - og afvente udsalget i januar. Men man kan jo godt forberede sig lidt:-) Så her er et par ting vi absolut ikke BEHØVER, men som kunne være dejlige at eje:



Seje tætsiddende jeans med læderlapper fra The Brand
 Preppy sweat og flere læderlapper til verdensmanden fra The Brand
 Gul cardigan fra FUB - en farve der klæder mig selv jäkla dårligt, og som jeg derfor er vild efter at hænge på min lidt mere mørklødede datter
De her er for rå, og det er i virkeligheden også sådan nogle, jeg skal have til mig selv. Men de ville være SÅ seje til den kræsne frøken til foråret - hvis hun kan overtales. De er fra Sofie Schnoor.

Den skønne papegøjejakke fra Mini Rodini.



Leopard-strømpebukser fra Popupshop. Egentlig ikke noget man behøver at vente til udsalget med. De fås til 115 kr. hvilket måske er halvdyrt for strømpebukser, men dog ikke noget, der vælter budgettet. Til gengæld er den kræsne frøken kræsen - også med strømpebukser - og så kan det vise sig at være en forgæves investering.



Et par jeans mere fra Vingino, som måske ikke behøver at være præcis disse



Den gule/lime tylnederdel fra Hjorth Cph, som min datter pegede på i skolegården og sagde JEG VIL HA EN GUL. Vi har dog så mange tylnederdele, at jeg har syltet hendes ønske lidt, selvom jeg mener, jeg har set den være sat ned (og nu op igen)


Sagde jeg et par ting?
Januar bliver dyr, for det her var da kun et lille udpluk:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar