søndag den 13. november 2011

Smukt design fra byKier





Vinterens drengestøvler er netop ankommet, og jeg fik endelig shoppet hos byKier, hvor jeg har luret på deres fristende styles mange gange. Jeg synes, de laver super fint design, der både kræser for detaljen og har tænkt ind, at fodtøjet skal være praktisk. Fx. ingen slidte læder-snuder allerede på dag 1 på disse Sorel-inspirerede støvler:-) Samtidig blev der købt forud til sommeren 2012 i outlet-kategorien.
I første omgang blev jeg dog noget ærgerlig, da jeg havde hentet skoene på posthuset. Ikke fordi de ikke var fine - men fordi jeg samme dag fik en mail om, at alt i shoppen var nedsat med 30%. Så jeg gjorde noget, jeg ellers sjældent gør. Jeg for i det virtuelle blækhus og skrev en mail til byKier, der straks kreditterede mig de 200 kr., støvlerne var sat ned med. Det er da service:-) Alternativt havde jeg jo kunnet returnere varen og genbestille, men det ville jo have været unødigt bøvl for alle. Nu er kundetilfredsheden til gengæld helt i top:-) Tilbuddet kører i øvrigt stadig, så jeg kan godt anbefale, at man slår et slag forbi!


2 kommentarer:

  1. Ja vi er også glade for dem. Men der er i det hele taget så mange fine sko på markedet for tiden, synes jeg, så det er rigtig svært at vælge:-)

    SvarSlet