torsdag den 15. december 2011

Islandske sommer-drømme



Mens vintermørket ligger tungt over København - og jeg stadig skutter mig ved tanken om, hvor koldt det egentlig var at stå en time fra 17-18 i regnvejr på kanten af en kunstgræsbane - sidder jeg og forelsker mig i kjolerne fra det islandske tøjmærke Iglo Kids' kommende sommerkollektion.
Det er især den mørke version af kjolen med sløjfeprint og den kortærmede pink/petrol kjole, jeg sidder og savler over. Jeg er jo en hund efter detaljer, så flæsekanter, små knapper og kontrastfarver er nammi, som frøknen ville sige. 
Iglo kids forhandles herhjemme af Magasin, som jo har en stor og velassorteret børnetøjsafdeling. Til gengæld har jeg ikke fundet det i nogen webshops overhovedet - hvilket betyder at det alligevel er lidt eksklusivt. Jeg ved ikke om det er en bevidst markedsføringsstrategi.
Størrelserne hedder 0-8, så bye bye drengetøj. Ærgerligt, for der er også nogle fine ting imellem.
Men sommer kom bare an! Og hey...nu vender det snart!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar