torsdag den 29. december 2011

Alle taler om...

 

Det nye danske mærke We Are Small. Det dukker op her, der og alle vegne for tiden. Hvis du har det seneste nummer af Cover Kids, vil du kunne finde en cardigan og et par af deres kjoler deri. Jeg har ikke rigtig kunnet greje, hvornår det er kommet frem, men da deres hjemmeside er fra 2011, vil jeg tro, det har max et år på bagen. Kollektionen er ikke ret stor, og det er helt enkle, klassiske ting de laver både til drenge og piger.
Jeg har forelsket mig lidt i begge de to mørkeblå trøjer. Den ene er en ulden sømandstrøje og den anden en hættesweat. Håndtrykket er et gennemgående motiv på flere af deres ting, som jeg godt kan lide.
De kører 30-60% udsalg, men jeg tør ikke rigtigt futte for mange penge af, før jeg har overblik over, hvad der ellers kommer på udsalg:-)
We Are Small fungerer efter princippet direkte salg til forbrugerne via egen hjemmeside og homeparties, ligesom Pompdelux, Milk Cph og flere andre, som jeg skrev om i blog-indlægget her. Priserne er også tilsvarende lave, så hvis ellers kvaliteten også holder, bliver mærket værd at holde øje med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar