tirsdag den 10. januar 2012

Badekåber fra Småfolk


Jeg har ikke skrevet så meget om Småfolk her på bloggen. Det virker måske lidt mærkeligt, når nu mærket er så populært, som det er. De har til eksempel godt 19.000 fans på Facebook, hvilket er en hel del for et børnetøjsmærke. Men det er nu heller ikke fordi, jeg ikke kan lide det, de laver, men fordi jeg synes, mine børn er vokset fra stilen. Havde jeg haft en en baby, havde jeg nok stadig redet med på bølgen.
Der er dog enkelte ting, som jeg ikke synes de er blevet for store til, og det er deres frottébadekåber med æbleprint. De koster 400 kr. og kommer så godt som aldrig på udsalg (hvis du støder på dem må du endelig råbe højt herinde om det!) og også sjældent på Trendsales (og da næsten altid til en hamper pris).
Endnu har jeg altid været for nærig til at købe dem, men jeg tror nok, at jeg har besluttet, at det er NU, vi skal have dem. Begge unger vokser ud af deres nuværende as we speak, og nu synes jeg, det er åndssvagt at spendere penge på en halvfesen løsning, når det er de her, man har sukket efter i årevis efterhånden. Jeg afventer bare lige en måned, der er mindre belastet af udgifter end januar - jeg ved ikke om det bare er os, der er uheldige eller om regninger bare generelt smides i hovedet på folk i januar. Bare så man ikke skulle gå og tro at alt er fryd og gammen og ganske gratis i det nye år:-)

Kåben findes i øvrigt også i de tre farver her nedenfor - alle set hos www.smartkids.dk



Ingen kommentarer:

Send en kommentar