søndag den 1. januar 2012

Ghost shopping

Jeg ghostshopper for vildt i disse dage. Surfer rundt mellem de forskellige børnetøjsshops, sammenligner priser, lægger i kurven - kommer i tvivl og tømmer igen. Prøver at sætte et maximum i mit hoved, som jeg må shoppe for. Det bliver lidt et projekt at afveje, hvordan man får mest for pengene i forhold til at samle sine indkøb og spare portoen, samtidig med at man går efter nogle bestemte ting. Heldigvis er det ferietid, og vi laver ikke så meget andet end at se fjernsyn, spille forskellige spil og gå en daglig tur, hvis vejret ellers arter sig. Så jeg nyder jagten :-)
Indtil videre har jeg kun lagt én ordre, nemlig hos Kids of Luxury - og det selvom de ikke har "rigtige" udsalgspriser, men kun 30%. Til gengæld har de nogle ting, jeg ikke har kunnet få andre steder, som fx. eiffeltårnskjolen fra Mini Rodini.
Hvis du vil danne dig et overblik over udsalgsmulighederne så besøg It's Fashion Baby eller Shopping4kids, som du finder i min blogliste nederst på siden, de har produceret fine og overskuelige lister.
Tilmeld dig også gerne som faste læser hos mig øverst i højre spalte, så bliver jeg dejligt glad:-)

Og sidst men ikke mindst Godt Nytår til jer alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar