tirsdag den 24. januar 2012

En hængerøvsfobi

Med fare for at begynde at kede de af jer, der har læst med over længere tid - og med endnu større fare for at virke som om, jeg har et decideret usundt forhold til drengemoden, må jeg endnu engang dele min hængerøvsfobi med jer. Og dog, egentlig er det jo ikke en fobi men et had-kærlighedsforhold, der gør, at jeg igen og igen står med den der blandede følelse af, at denne type bukser med slatten mås både frastøder og drager.
Jeg har fundet disse army sweatbukser fra Soft Gallery på www.ankerliving.dk og kan ikke forstå, hvorfor jeg nu - ligesom sidst - sidder og overvejer, om de ville se cool eller totalt kiksede ud på et par tændstiksdrengeben. De er jo definately masculine - ingen tvivl om det. Se selv på billedet, der kan ikke sættes en finger på looket. Jeg ville gerne - men jeg tør ikke. Suk, hvor kan moden være pinefuld...:-)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar