onsdag den 18. januar 2012

Lagersalg hos H.J.O.R.T.H


Fra i morgen og tre dage frem holder H.J.O.R.T.H Copenhagen Lagersalg på Kastrupvej 90 på Amager.
Det plejer at være godt - men også velbesøgt - så jeg kan anbefale, at man kommer den første dag, hvis man skal have rigeligt med styles og størrelser at vælge imellem. Men sådan er det jo nok med de fleste lagersalg:-)

Åbningstiderne er følgende:
  • Torsdag 19. Januar kl. 11-17.00
  • Fredag 20. Januar kl. 11-17.00
  • Lørdag 21. Januar kl. 10-14.00
Selv springer jeg over denne gang, da vi har alt rigeligt pt., men jeg har tidligere skrevet om min forkærlighed for småt hjorte-print her.
Samtidig var jeg så heldig sidst at fange en super sød frotté-kjole til den kræsne frøken, som blev en del af yndlingsgarderoben - og som var perfekt til den anti-sommer vi havde sidste år og derfor ofte gik i spænd med de lilla gummistøvler fra IdaT:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar