lørdag den 4. august 2012

De sidste udsalgsrester


Vores sommerferie går på hæld, og det samme har udsalget gjort længe. Jeg købte stort ind i starten, men der var især een enkelt ting, som så ud til at gå min næse fordi, nemlig det super fine isvaffel-print fra Soft Gallery, som jeg havde forset mig på for måneder siden. Men så skete der noget, som jeg ikke havde troet muligt: den kræsne frøken kom selv og bad om at få et par shorts. Det skal man ikke sige to gange, når man har nægtet at iføre sig noget med ben i, siden man var to! Og så var jeg heldig at finde netop isvaffel-shorts hos www.lillefigaro.dk til halv pris.
Bukserne fra Popupshop er til banditten og røg med som en af den slags bonusting, man køber, når nu man alligevel skal betale for fragten. Ikke desto mindre glæder jeg mig til begge dele, som forhåbentlig lander i næste uge. Og derefter skal der kigges på efterårstøj!:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar