fredag den 31. august 2012

Name It softshell

Min kusines søn havde glemt sin Name It softshell jakke hos os i sommerferien, og nu er jeg blevet tændt på, at banditten også skal have en. Jeg har jo tidligere kredset omkring emnet softshell, uden helt at kunne se fidusen. Men i takt med at ungerne bliver større, går i skole og måske kun er ude i kortere perioder, så tror jeg behovet vokser for, at de har én jakke, der kan tåle lidt af det hele. Især en byge. For selvom man forestiller sig, at mors dreng afbryder en fodboldkamp i gården for at rende op og skifte til fuldt regnsæt, så ved man jo godt, at det er højst usandsynligt.
Og flere gode argumenter modtages med kyshånd. Jeg er nemlig ved at overbevise mig selv om, at den udgift er helt uundgåelig og aldeles nødvendig:-) I virkeligheden har banditten en fin vindjakke fra Danefæ, men jeg er rigtig træt af, at den både er fyldt med malerpletter og har fået et ordentligt hak i stoffet. Den er bare ikke pæn mere. Softshell-jakken fra Name It koster 280 kr. - helt ærligt, hvad venter jeg på, must go buy!!:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar