onsdag den 29. august 2012

Mini Rodini AW 2012

Så er der billeder fra Mini Rodinis AW12 kollektion. Nu er jeg spændt på, om det går mig som med de tidligere kollektioner, hvor jeg først melder pas på det hele og derefter ender med at ønske mig alt. Hvad synes I andre?
Umiddelbart synes jeg, at deres prints er for lidt stilistiske og alt for rodede. Jeg ved ikke, om det er den svenske version af retro-moden, der går den vej. Deres bukser er dog stadig fede (gider dog ikke stjerner, been there done that with Molo), og deres store panda med hat kan jeg også godt lide - så den sidste sæson som t-shirt, stylet lidt råt til en halvstor dreng. Og hele det sort/blå sæt kunne vel også godt være noget - især de blanke støvler.
Men ellers et stort og højlydt Hmmm... fra mig.









2 kommentarer:

  1. Hej Vibeke,

    ja her ejer vi slet ikke noget fra denne kollektion..men det er lidt som du siger, efter et stykke tid så er det lidt som om det bliver bedre. Jeg må nok selv sige at de tidligere kollektioner var så meget bedre, og der var flux noget man ville ha købt før det forsvandt :)

    SvarSlet
  2. Hej Annika,

    Jeg er da helt glad for at det ikke kun er mig der har det sådan da jeg indtil nu kun har set begejstrede blogindlæg. Så må vi se om vi alligelvel ender med at handle stort ind :)

    SvarSlet