torsdag den 1. november 2012

Dagens outfit


Så er vi også hoppet med på jumpsuitbølgen! Sådan en har længe været nr. 1 på den kræsne frøkens ønskeliste, mens jeg har været lidt mere tilbageholdende. Men nu skulle det være, og så synes jeg til gengæld også, at vi har valgt den flotteste model på markedet, nemlig den fra Koin med den store glimtende pailletstjerne. Jeg gik bagover da jeg så prisen - jeg kan godt mærke, at jeg ikke er vandt til at købe børnetøj til fuld pris:-) 500 bobs - men så er det jo også både en bluse og et par bukser, ikk?:-)
Det lykkedes mig ikke at finde den billigere nogen steder i den rette størrelse. Faktisk ser det ud som om, der er pænt meget rift om den her model. Hvis man vil have den i nummeret mindre - 5/6 år - kan det godt svare sig, at kigge på Trendsales først. Der sælges den af erhvervssælgere ca. 25% under normalprisen.
Men nu hvor den er i hus, glæder jeg mig bare over den. Jeg synes det ser super sødt og frisk ud med jumpsuit, og jeg nyder også at se frøknen i noget andet end tylskørt. Hurra for det - måske ender hun ligefrem i et par bukser:-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar