mandag den 12. november 2012

Ophør hos Pipsqueak




En af mine absolutte yndlingsbutikker  - Pipsqueak - holder ophørsudsalg. Trist, for de har et bredt udvalg af de rigtig gode mærker, og de butikker bliver der færre og færre af. Det er mit indtryk, i hvert fald, at der generelt satses mest på de allerstørste og mest veletablerede - og mest mainstream - mærker.
Men her og nu betyder det rigtig god priser i webshoppen. Dvs. 40% på alle de aktuelle vinterkollektioner. Men det går stærkt. Jeg fik mail om ophørsudsalget i nat (da jeg vågnede efter min slummer på sofaen) og kastede mig straks over at gennemtrawle shoppen. Købte dog kun en enkelt bluse fra Soft Gallery, som jeg har haft kig på længe. Men nu har jeg lige været inde og kigge igen, og det er tyndet kraftigt ud i både størrelser og modeller. Så skynd dig, hvis du skal nå at sikre dig nogle nye lækkerier til udsalgspris!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar