torsdag den 17. januar 2013

What else is new?

Ja, hvad er der egentlig sket på de par måneder, hvor jeg ikke har været så flittig til at producere blogindlæg. Jeg har i hvert fald ikke været lige så sløv til at shoppe. Og lige så stille er der sket et stilskift i den kræsne frøkens garderobe i takt med, at jeg også har ladet hende vælge mere selv. Måske også påvirket af  stilen hos de større piger i skolen. Næsten væk er i hvert fald de evindelige tylnederdele. Og bukser er genindført efter 5 års fravær! Dog indtil videre kun i bløde versioner. Og de skal hedde noget mere end bukser - altså sweatbukser, glimmerbukser eller haremsbukser. "For hvis de bare hedder bukser, så vil jeg jo ikke have dem på, vel?". Nåh, nej :-)

Her er lidt bukseinspiration - og det meste er udsalgskøb.



Skønne sweatpants med fjer fra Little Remix. Er fra vinterkollektionen og på udsalg nu.


De såkaldte glimmerbukser - fra Name It. Findes også i sort version.



Ok ikke en buks men et par leggings. Men jeg synes Molos Crazy Leopard print er så fedt og er så glad for, at de er faldet i frøknens smag. Illum har 50% på alt Molo for tiden, blandt andet disse.
Shorts købt på udsalg - også fra Name It.

Og måske ender jeg endda med at få hende i disse, selvom hun ikke er helt overbevist endnu. Købt hos Pompdelux med 70% nedsættelse. Slutspurten kører stadig, så det er værd at kigge forbi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar