onsdag den 9. januar 2013

Bloggen ændrer navn og går på Fjæs!


Bloggen har ligget stille et stykke tid. Jeg har haft brug for en tænkepause, for at finde ud af, om jeg stadig havde lyst til at blogge, og om jeg i givet fald ville ændre noget.
Det sidste er jeg ikke blevet helt færdig med at tænke over. Men nu er jeg i hvert fald tilbage!
Og en vigtig ting, som jeg har ændret, er bloggens navn. Da jeg i sin tid oprettede bloggen, var det ikke særligt velovervejet, men en temmelig pludselig  indskydelse, og jeg har fra starten følt, at navnet ikke var det bedste valg.
Det lever dog videre i hjemmesidens adressefelt - og jeg kommer også stadig til primært at skrive om mit hjertebarn, børnemoden. Men derudover må vi se, hvad vej det bærer:-)
Samtidig har Søndags Børn også fået sin egen Facebook-side, så det bliver lettere at følge med. Forhåbentlig vil I like og dele og måske også sende mig en kommentar eller to!
Vi ses
Kram
fra Vibeke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar