tirsdag den 29. januar 2013

Oii - svensk shop med stort udvalg



Det er ikke så tit, jeg laver indlæg om bestemte butikker eller webshops - og det er bestemt ikke noget, jeg bliver betalt for at gøre. Men en gang i mellem kan det jo være rart at få et tip om en butik, man måske ikke selv er faldet over - og jeg ved ikke, hvor mange af jer, der kender svenske Oii? Læsere af svenske blogs vil garanteret være støt på den, men nu har de også fået en dansk hjemmeside, og reklamerer endda med, at de sender fragtfrit i DK. Jeg har ikke selv handlet hos dem, så jeg vil hverken anbefale dem eller det modsatte. Grunden til at jeg nævner dem er, at de har et kæmpe udvalg - også af mærker, som er rigtig svære at finde i danske butikker. Fx. har de et virkelig stort udvalg af The Brand, som ellers ikke for alvor er slået igennem i Danmark endnu. Derudover finder du andre svenske mærker som Shampoodle, Geggamoja, Monamici, Rockefella, How to kiss a frog, Anive for the Minors, Modeerska Huset og Livly, hvoraf flere er nærmest umulige at opstøve herhjemme. Hvis man så lige vil have lidt Molo eller Wheat med, så har de såmænd også det. Det rigtig sure - set med mine øjne - er, at langt de fleste styles kun fås op til str. 8 år, så det er ved at være sidste udkald, hvis jeg skal nå at have noget derfra til mine unger. Men hvis I har mindre børn, så tag et kig derind. Og vend gerne tilbage og sig, hvad I synes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar