torsdag den 14. februar 2013

Boys SS13



Vi holder vinterferie med fuld knald på brætspillene, snemandsbyggeriet og de lange gåture i skoven, så jeg har ikke fået plejet bloggeriet. Samtidig har jeg jo lovet mig selv et shoppestop i hele februar måned - hvilket forøvrigt går rigtig fint her på 14. dag - så der er ikke meget at skrive hjem om:-)
Men jeg har alligevel kigget lidt af det nye forårstøj ud og sammensat lidt favoritter til drengene blandt de nyheder, jeg har fundet hos www.houseofkids.dk
Leopardskjorten fra Mini Rodini synes jeg er helt fantastisk, og det samme gælder læderjakken. Hvis ikke den cool bandit var så jäkla dårlig til at holde styr på sit overtøj, så ville jeg være ekstremt fristet. T-shirten fra Scotch Shrunk fik det også lige til at gibbe i mig, for hold da op en fræk laksefarve til drengene. Hele deres kollektion er faktisk super skøn - også den til pigerne, der hedder Scotch R´Belle. Men desværre er den jo heller ikke helt billig.
Men inspirationen er i hvert fald gratis, og måske bliver der råd til en del eller to i løbet af sommerhalvåret:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar