mandag den 4. februar 2013

Camouflage - man har en mening...


Øverst: Eastpack rygsæk 500 kr.//Molo vinterjakke 540 kr.//Jeff 2 stk boxershorts 100 kr.
Nederst: Jeff bukser 200 kr.//D-Xel jumpsuit 300 kr.//Molo støvler 280 kr.
Ja, hvad mener I andre - er camouflagetøj til børn smart eller klamt? Uforbeholdne meninger efterspørges. Jeg har nemlig selv brugt de første ca. 8 år af bandittens liv på at være indædt modstander af sammenkoblingen mellem børn og krig, død og ødelæggelse. Altså lige indtil han selv kom og sagde, at han var vild med army print. Så gik jeg all in og tænkte WTF - det er jo bare mode!
Eller er det? Som I nok kan høre, er jeg ikke 100% overbevist om, at jeg bare kan kaste det hen i kassen mærket "tekstilprint", uden også at lægge det over i den der hedder "signal". Og hvis der er et signal. jeg ikke vil sende, er det der dér "støt-vore-soldater-og-giv-den-gas-i-Afghanistan", som måske er den stærkeste association i disse tider.

På den anden side, så er camouflageprintet jo her og der og alle vegne, så egentlig oplever jeg selv, at signalværdien er blevet udvisket.
Nu hamrer det også ind til pigerne, og ja, den kræsne frøken har også allerede høstet sit første item i form af denne nederdel fra Name It, der hører til de nye forårsvar.


Hvis man er til det, er der meget at få til udsalgspriser stadig væk. Jeg kan dog ikke anbefale støvlerne fra Molo som det primære vinterfodtøj. De bliver nemt våde, fnuldrer indeni og bliver også nemt trådt skæve.

Tøjet er bla. set hos www.kids-world.dk og www.smartkids.dk men fås flere steder til lidt varierende priser, så det kan betale sig at se sig for.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar