tirsdag den 26. februar 2013

Skal - skal ikke?

 
 


 
I vinterferien faldt vi over disse Ecco-sko til den cool bandit på udsalg  i en skobutik i Rønne. Og shoppestop eller ej, så var jeg på nippet til at købe dem, af den simple grund, at han er helt nede med årstidspassende fodtøj. Disse er med et ganske tyndt foer, men med goretex, så jeg forestiller mig, at de kan bruges til hen på foråret og igen i efteråret. Uheldigvis var det ene par, de havde i butikken, et nummer for store til ham.
Derfor har jeg ledt med lys og lygte på nettet efter præcis denne model. Nu står jeg så i det dilemma, at jeg kan få dem til 650 kr. i hans størrelse - hvilket kun er en besparelse på 150 i forhold til den oprindelige pris. Eller jeg kan købe et par til 400 kr inkl. porto, som er præcis samme størrelse, som dem vi oprindeligt faldt over. Eller jeg kan vente og se om der kommer en yderligere nedsættelse på den rette størrelse. Eller jeg kan helt lade være med at købe dem.
Men helt lade være med at gå og spekulere over det, kan jeg ikke:-)
For syv søren, så beslut dig dog, menneske!
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar