lørdag den 14. maj 2011

Hugin og Mugin på nye hænder

Det er et stykke tid siden, at jeg første gang undrede mig over, at Hugin og Mugins butik i Strædet i København ikke lå dér, hvor jeg troede den lå. Jeg har været derinde flere gange på vej fra arbejde, men som oftest har jeg bare skævet ned til deres kældervinduer for at se, om der var noget nyt. Da det så pludselig var en helt anden type varer, der var linet op i vinduerne, fik jeg faktisk overbevist mig selv om, at jeg huskede forkert og var gået forbi.
Men den var faktisk god nok. Hugin og Mugin er overgået til nye ejere 1. april i år, har rykket kontoret til Viborg og forhandler nu udelukkende tøjet over nettet via egen webbutik.Jeg har taget et kig på kollektionen, som ser ud til at holde stilen med især stribede jersey-ting i nogle af de samme farvekombinationer som tidligere, fx rød-pink og sort-hvid. De laver også stadig kjolen med én lomme foran til de helt små piger. Der er ikke så meget forskelligt, men de lover flere ting fra august, bl.a. strik. Tag selv et kig på http://www.hugin-mugin.com/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar