tirsdag den 24. maj 2011

Kan man få for meget af Molo?

Det er et af de helt store lagersalg, der åbner om to dage. Både hvad angår popularitet og sortiment er Molo helt på toppen, og jeg må indrømme, at det er et af mine absolutte favorit-lagersalg. Jeg plejer at have svært ved at komme derfra, fordi der konstant bliver fyldt op med nye ting, så jeg altid liiige må tage en runde mere for ikke at gå glip af noget:-) Denne gang ser det dog ud til, at jeg får mere end svært ved at nå derud. Og måske er jeg i virkeligheden også lidt mæt af Molo. Vi har en hel del bluser allerede, og selvom jeg konstant falder for et nyt print, er det jo ikke hver dag, man er i  humør til Molo. Bukserne er også super lækre og med fine detaljer men men men....måske bliver det dette forår, jeg springer over. I så fald bliver det en øvelse i ikke at tænke, hvad nu hvis fx den her trøje med flyvemaskiner er med i år? Nemt bliver det ikke for en outlet-addict som mig:-) Men oplysninger om tid og sted er hermed givet videre, og alle I andre Molo-fans må have rigtig god shopping! 


25. maj kl. 14-21
26. maj kl. 14-20
27. maj kl. 14-18
28. maj kl. 10-17
29. maj kl. 10-16
Adressen er:
Kulturhuset Docken,
Færgehavnsvej 35,
2100 Kbh.

2 kommentarer:

  1. Kommer til å følge bloggen din og håper det er mange flotte lagersalg i august når jeg besøker København! :)

    Bianca / Little Scandinavian

    SvarSlet
  2. Det lyder godt. jeg skal nok ringe med klokkerne, hvis der viser sig noget interessant i august:-)
    Rigtig god sommer!
    Vibeke

    SvarSlet