lørdag den 23. juli 2011

CPH Kids Fashion Fair



Den første uge i august er der CPH Kids Fashion Fair. Jeg skal med for første gang og glæder mig som et lille barn. Så er der da noget at se frem til, selvom ferien går på hæld, uden at det sådan rigtig har været sommer:-) Af listen over repræsenterede mærker kan jeg se, at der er mange, jeg slet ikke kender, så dem glæder jeg mig til at kigge nærmere på - og jeg regner selvfølgelig med at rapportere flittigt!
Man kan også følge CPH Kids egen blog, som opdateres jævnligt med ret forskellige emner, der også rækker ud over en præsentation af forskellige mærker. Jeg kan selv rigtig godt lide deres "spotted by CPH Kids" kategori, men den har desværre ligget død et helt år. Tag selv et kig og sig gerne til, hvis der er mærker, du synes, der skal holdes særligt øje med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar