mandag den 11. juli 2011

Farvede bukser

Bukser i stærke, klare farver til drenge har været fremme et stykke tid, men ser ud til at være kommet for at blive. Jeg så dem første gang hos Stella McCartney for noget tid siden, og nu har selv samme designer dem på udsalg til halv pris.


Den røde version er jeg stadig lidt forbeholden overfor, mens den gule virkelig frister, selvom den sikkert både er sart og vovet. Den blå er super flot - men måske også den mindst interessante?
Jeg overvejer kraftigt at bestille et par - sammen med et par af hendes andre skønne ting. Samtidig undrer jeg mig over, at hun ikke er bedre repræsenteret i danske webshops, men http://www.pipsqueak.dk/ har da et lille udvalg.



Hvis jeg går i spare-mode og holder mig fra yderligere udsalgsshopping, så tager jeg nok en tur forbi Zara i København i stedet efter sommerferien. Her har de nemlig også fået de farvede bukser - i praktisk jeans-kvalitet og til den yderst humane pris 149,- pr stk:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar