onsdag den 28. september 2011

Anmeldt ved et tilfælde


Egentlig havde jeg ikke forestillet mig, at jeg skulle anmelde butikker her på bloggen. Men nu fik jeg alligevel lyst til at lave en "random shop review". Tilfældig, fordi mit valg ene og alene bygger på, hvilken webshop jeg selv senest har handlet i. Og mit valg af shop at shoppe i er egentlig også ret tilfældigt, da jeg ikke kan siges at være stamkunde nogen steder, men primært går efter at samle nogle ting og undgå fragten. Så nu kommer det til at gå ud over http://www.boozt.com, der her bliver bedømt efter kriterier, jeg selv har stillet op:-)
  • Overskuelighed på hjemmesiden: Godt bygget op med søgefunktion, overskuelige underkategorier og tilbage-knapper der virker:-)
    Deres outletkategori har en nem filterfunktion, så man kan undgå at kigge 100 babybodies igennem, når man skal finde et par bukser til en 8-årig.
    De bruger lidt rigeligt med plads på alt muligt administrativt, som fortrolighedspolitik etc, hvilket gør det svært at finde noget af det væsentligste: hvad er fragtprisen hvis man ikke køber for over 500 kr?
  • Udvalg og priser:
    Boozt forhandler både til mænd, kvinder og børn, men selv har jeg kun prøvet børneafdelingen.
    Mærker: Phister og Philina, Cupcake, Wheat, Desigual, Abeko, Mini A Ture, Lego, Hollys, Petit Bateau og Name It. De fleste mærker er repræsenteret ved et pænt stort udvalg.
    Outletkategorien indeholder kun tre af mærkerne, men til gengæld er der et bredt udsnit af størrelser.
  • Levering: 39 kr. for fragt og fri fragt ved køb over 500 kr., hvilket jeg bestemt regner for at være i den rimelige ende.
    Super hurtig dag-til-dag levering til GLS pakkeshop. Synes personligt det fungerer fint - skal alligevel som oftest hente på posthuset, hvis der leveres med Post Danmark. Men pakkeshoppen har mindre kø:-) 
Alt i alt har jeg intet at udsætte på butikken, så den får mine bedste anbefalinger med denne gang:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar