fredag den 30. september 2011

Dagens outfit




På vores skole, som er en lilleskole, har de det princip, at det er forældrene, der skal arrangere noget for ungerne, når lærerne holder deres faglige dage et par gange om året. Jeg havde meldt mig for første gang og har derfor været med en hel sæk 1-klasses lopper på tur i dag til Dansk Arkitektur Center. Vejret har jo været helt surrealistisk, så efterfølgende kunne vi spise madpakker i solen og hygge os på en legeplads i nærheden.
Samtidig har jeg kunnet glæde mig uhæmmet over bandittens nyerhvervede Vingino jeans som jeg nærmest er småforelsket i:-) Modellen hedder Elliot og er købt på Trendsales som "næsten ny". Mærket hører jo til i den rigtig dyre ende, og jeg har da også givet et par hundrede plus fragt for dem, selvom de havde været på et par gange, men jeg synes så absolut, de er pengene værd. De er simpelthen for rå! Detaljerne er gennemførte, og de sidder bare godt - så jeg er bidt af Vingino og må ha mer!
T-shirten er jo umiskendeligt Hummel og fra sommerkollektionen, og den er også en af mine favoritter.
Som prikken over i'et sluttede dagen med et lagersalgsbesøg,men det vender jeg tilbage til:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar