onsdag den 7. september 2011

Vindueskiggeri på Bryggen


Når konerne i forstæderne begynder at tage en trend til sig - så er det fordi den er ved at være passé! Sådan har min mor altid sagt. Og når jeg nu står og glaner ind ad vinduet på endnu en drenge-mannequin i haremsbukser og tænker "mjahh måske" - så slår den horrible tanke mig, at jeg måske selv er blevet en del af kone-segmentet, der med lysårs forsinkelse pludselig kan se det hippe i et par slatne leggings med hængemås:-) Nu er det selvfølgelig ikke en butik i en søvning forstad, jeg står foran, men den fine lille butik Din Babushka på Islands Brygge. Men vi er dog på Amager - og jeg er ved at have alderen til at kalde mig kone:-)
Men når det er sagt, så har jeg altså alligevel, trods alt, stadig lidt svært ved at forlige mig med de famøse haremsbukser til drenge - også i denne grå natbuks-agtige version. Desværre var jeg ikke skarp nok til også lige at undersøge, hvilke mærker det er, der er udstillet i vinduet, så det må I have til gode. Din Babushka er ellers en fin lille butik med god betjening, som jeg godt kan anbefale, hvis man er på de kanter. Faktisk nøjedes jeg ikke med at kigge i vinduet, men købte disse fine røde sko fra Pom Pom på udsalg til til kun 250 kr. De fås også i drengefarver, men vist kun i de lidt større størrelser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar